sobota, 6 lipca 2013

Pomysł


Powstał pomysł - uczcić swoją 40-stkę przez objechanie zachodniej Europy motocyklem. Szalony, ale nie niemożliwy do realizacji.

Zawsze chciałem zrobić coś takiego - zostawić wszystko za sobą i po prostu pojechać, lub popłynąć przed siebie. Odkąd zacząłem bawić się motocyklem, zaczęła chodzić mi po głowie ta myśl. Wybrzeżem Europy objechać kontynent.

Dlaczego wybrzeżem?

Uwielbiam wybrzeża, plaże, porty, morze. Morze jest hipnotyzujące, kojące, relaksujące. Generalnie dużo ciekawsze niż kontynent. Dlatego.

Wstępnie chcę pojechać w przyszłym roku - lipiec - sierpień. Czy ten czas wystarczy by objechać Europę? Ile trzeba przygotować pieniędzy? Jak się przygotować? Nie mam pojęcia :). To wszystko przede mną. Samo marzenie i fakt, że chcę spróbować je zrealizować daje mi cel, który pociąga i to jest fajne.
Czy się ostatecznie odważę? Czy nie wydarzy się coś, co spowoduje, że będę musiał odpuścić? Nie wiem. Czas pokaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz